14 Aralık 2011 Çarşamba

Derse ALLAH Ben Ne Cevap Vereyim











Bu dünyaya geldin ne amel kıldın
Derse Allah ben ne cevap vereyim
Şimdi huzuruma ne yüzle geldin
Derse Allah ben ne cevap vereyim


İki yol gösterdim, hem akıl verdim
İradende seni serbest bıraktım
Rahmetimi bıraktın, zulme daldın
Derse Allah ben ne cevap vereyim



Ramazan verdim, orucun tutmadın
Akşam tatlı tatlı iftar etmedin
Niçin doğru yollarıma gitmedin
Derse Allah ben ne cevap vereyim



Günahtan kaçmadın tutmadın emrim
Beyhûde yerlerde geçirdin ömrün
Gör nice çoğalmış dünyada cürmün
Derse Allah ben ne cevap vereyim.



Soğuk sıcak dedin abdest almadın
Kibir, u’cub geldi namaz kılmadın
Günah yığınına çare bulamadın
Derse Allah ben ne cevap vereyim.



Berât, Kadir verdim niçin bilmedin
İki rekât olsun namaz kılmadın
Havai işlerden sen usanmadın
Derse Allah ben ne cevap vereyim.



Niçin abdest alıp kılmadın namaz
Yalvarıp Rabbine etmedin niyaz
Halk içinde adın çıkmış bî-namaz
Derse Allah ben ne cevap vereyim.



Ezanlar okundu, niçin duymadın
Sen niçin Rahmana secde kılmadın
Ben de sana cennetimi vermedim
Derse Allah ben ne cevap vereyim.



Niçin terkedersin farzı, sünneti
Duymadın mı cehennemi cenneti
Değil misin Muhammed’in ümmeti
Derse Allah ben ne cevap vereyim.



Ben seni yarattım has güller gibi
Kaş verdim, göz verdim sümbüller gibi
Amelini söyle bülbüller gibi
Derse Allah ben ne cevap vereyim.



Ulu Peygamberi ben sana verdim
Cennet-i Alâ’yı sana er gördüm
Sen fani dünyada niçin boş durdun
Derse Allah ben ne cevap vereyim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder