15 Aralık 2011 Perşembe

AYETLER İLE DUA






Allah'ım; Ölümü ve hayati sen yarattın; hangimizin Daha güzel iş yapacağını denemek için (el-Mülk: 2).

 Bizler için bir Fırsat kıldın bu fani hayati ebedi Hayatin güzelliklerini kazanmamız için. Ama bir çoğumuz, ahireti verip Dünya hayatını saten alma gafletine düştük ... (el-Bakara, 86). 

Halbuki, gerçekte, "Dünya Hayati, sadece bir oyun ve eğlenceden ve başka bir sey degildir Müttakiler için elbette a. .. hiret Yurdu Daha hayırlıdır "(el-En'am, 32).

 Allah'ım; Ahiret yurdunu kazanmamız için; " Andolsun, sizi Korku, açlık, mallardan, canlardan ve ürünlerden by underbidding gibi şeylerle deneriz Sabredenleri müjdele "(el-Bakara, 155) buyuruyorsun.

 Sabır ve metanet Gücü ver Bize. Musibetler karşısında; "Biz, Allah içiniz ve biz O'na döneceğiz" (el-Bakara, 156) diyebilme şuuru ve teslimiyeti Nasib eyle ..!

 Âlemlere Rahmet olarak gönderdiğin Sevgili Peygamberimiz de; "Allah, bir Kimseye Hayır murad ederse onu musibete uğratır ";" Allah bir kulunu Sevince (onu imtihan için) ona musibet verir Musibet verince de, ona sabretme Gücü verir "(R. Salihin, 39) buyuruyor.

 Allah'ım; başımıza gelen musibetleri, Hakkımızda Hayır ve rahmete Vesile eyle! ... amin

 *-* DUA *-*

Ey dualara cevap Veren Rabbim, ben CANSIZ bir tohumdum. Dualarımı Kabil ettin, güzel bir çiçek oldum Senin kudretinle canlandım, Senin san'atınla süslendim, Senin lütfunla güldüm Şimdi bir duam daha keldi mahşere sakladığım: cennette cemalinle Müşerref olmayı Nasip et ...!!!" seyit hüseyin bingöl,,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder